Flytta!

Nu har det blivit bestämt. From den 1 dec kommer jag flytta inom Helsingborg. Det blir sundsutsikt (riktigt fin tom!), stor lägenhet, och framför allt: fler trevliga sambon. Vi blir totalt 4 som flyttar ihop nu, för att eventuellt bli 5 lite senare.

Enda nackdelen? Vi har lägenheten bara fram till slutet på sommaren. Sen måste jag flytta igen.
Och att jag nu måste skaffa mig cykel. Nära stranden, men längre till arbetsplats(erna).

One thought on “Flytta!”

  1. Wie? Was? Bloggen ist doch doof! Und schon gar in Sprachen, die kein Mensch versteht. Chinesisch soll aber im Kommen sein …

    Liebe Grüße aus Wolfsburg vom Ex-Berliner ;o)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *