Finns mycket jag vill skriva här, men just nu är det tidsprioritering som gäller.
Vill i varje fall bara kort meddela att kören (som jag gått och blivit ordförande för…) har jul framträdanden denna vecka.
Fredag 12/12 kl 12.30 på Campus Helsingborg
Söndag 14/12 kl 13.50 (ca) på Stortorget i Helsingborg
Så vill man se är det bara att dyka upp. Ska dock förvarna att kören först kom igång i november denna termin, då vi var tvungna att hitta en ny körledare – vilket för med sig att repertoaren är rätt kort (6-7 låtar) och kvaliten inte är lika hög som tidigare terminer. Men vi gör vårt bästa.